sedy   sedy   sedy   sedy   sedy    
  Hlavní stránka   Ceník   Naše služby   Rozvrh sálů   Kontakt    Facebook 
 
 

V ZÁŘÍ OTEVÍRÁME – novou funkční zónu

 
  Nově vybudované prostory o rozloze 650m2, které budou vybaveny vybavením pro funkční trénink.

Zóna je vybavena špičkovou gumovou jednolitou tréninkovou podlahou. Pro samotný trénink jsou k dispozici TRX, měkké plyometrické stupínky zabraňující poškození holení, multifunkční pneumatiky s úchyty, promyšlené hrazdy, žebříčky pro ručkování, bradla, švédské bedny, BOSU a další.

Samozřemostí jsou lana, GUN-eX, pestrá paleta Kettlebells, medicinbalů, bulgarian bagů, power bagů, překážek a dalších pomůcek pro funkční trénink.
 
         
 

Funkční kruhový trénink

 
     
 

Funkční kruhový trénink lze definovat jako komplexní cvičení, které do činnosti zapojuje maximální množství svalových skupin takovým způsobem, aby byly co nejvíce napodobeny běžné denní aktivity člověka. Cvičí se převážně s vlastní vahou a pomůckami typu kettlebells, TRX a podobně. Důraz se klade na balanc, výdrž a dynamiku, nikoliv na váhu. Naše fitness se specializuje na všechny formy funkčního tréninku na špičkově vybavené ploše 450m2 budˇ samy nebo při skupinovém tréninku.
 

Proč funkční kruhový trénink?

  • Kvalitní trénink vede k vyšší svalové rovnováze, pozitivně napomáhá kloubní stabilitě a výrazně přispívá k prevenci zranění pohybového aparátu
  • Člověk provádí většinu aktivit s velkým rozsahem pohybu, například chůze, běh či zvedání předmětů. Mnoho z těchto činností je plynulý, pomalý, a rytmický pohyb. Proto se funkční trénink prioritně zaměřuje na součinnost nervového a svalového systému.
  • Mozek, který zodpovídá za svalovou činnost, nevnímá pohyb pouze jako individuální činnost konkrétní svalové skupiny, ale jako komplex aktivit.
  • Pravidelným cvičení získáte zlepšující flexibilitu, sílu stabilizačního svalstva, rovnováhy a svalové výkonnosti
  • Zapojení několika svalových skupin do činnosti v jednotlivých sekcích tréninku výrazně zkracuje tréninkovou jednotku.
  • Pravidelné cvičení = postupné zlepšování

Jak cvičíme?

  • Do základních forem funkčního tréninku zařazujeme volné kladky, Kettlebells, medicinbaly, velké míče, lana, distanční podložky, váhy s pískem atd.

  • Velmi efektivně využíváme negativního opakování a zhodnocení vlastností gravitace

  • Dominantní vlastností funkčního tréninku je využívání vlastní hmotnosti cvičence jako zátěže či resistence pro dosažení zvýšení relativní síly

  • Indikátorem relativní síly je například počet opakování základních cviků jako jsou dřepy, kliky, přítahy

  • Pořádáme i funkční trénink přímo pro ženy, který je přizpůsoben jejich specifickým požadavkům

 
         
 

Fotogalerie - Funkční kruhový trénink

 
         
FitclubEVO Copyright © 2017 - FitclubEVO.cz - MAPA WEBU - webmaster ZMORWARE